dinsdag, april 10, 2018

Gel Print Card - Congrats

 I made a card!  Seems ages ago.  It is a quick and easy one, as I used a gel print I made earlier.  I added white lines, using a texture stamp from Darkroom Door with gesso.
Eindelijk nog eens een kaart gemaakt.  Snel klaar omdat ik een gelprint gebruikte uit mijn voorraad.  De witte lijntjes stempelde ik er bij met een texture stempel van Darkroom Door en gesso.


I used:
Darkroom Door Small Stencil:  Wildflowers
Darkroom Door Stamp Set:  Wildflowers Vol 1
Darkroom Door Texture Stamp: Weathered Stripes
Maryse Carrier Stamp:  Proficiat (niet meer te koop)
Die:  Crea-Nest-Lies XXL
Gesso:  Talens Amsterdam

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren bij elkaar.
    Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemen stonden al op de gel print veronderstel ik? Ja dan heb je inderdaad snel een kaart, heel mooi met het beetje extra wit. Zo'n randje maakt de kaart ook meteen af vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, mooie gelprint ! Ik hoop dat het intussen met je moeder al wat beter gaat. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.