zaterdag, maart 03, 2018

Black & White - 354

 Thanks to Birgit Koopsen's challenge on Instagram I started using my gel plate again :) 
Today I made these simple prints in black(grey) and white, using Amsterdam Acrylic paint and some good old embossing folders on my gel plate.

Dankzij de challenge van Birgit Koopsen op Instagram ben ik mijn gel plate weer gaan gebruiken.
Vandaag maakte ik deze supersimpele zwart(grijs)-wit afdrukken, met zwarte acrylverf van Talens Amsterdam en enkele gouwe ouwe embossingfolders op mijn gel plate.

8 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige afdrukken, ja ik moet mijn gelliplate ook weer eens tevoorschijn halen.... :o) Ik denk dat jouw tuin nu prachtig is met die sneeuw... Groetjes en prettig weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool! I never thought of using my embossing folders on the Gelli Plate! Thanks for the idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Who makes the floral embossing folder. I don't remember seeing that one before. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daria, it is Budding Blossom by Aurelie. I think it is Dutch. I used it here earlier: CLICK

      Verwijderen
  4. How lovely - what a great idea and the end result is stunning, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Godelieve você ja viu as artes de Tim Holtz com placa de relevo.Muito bonito.Beijo.Valéria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie prints die je maakte ! Ben benieuwd naar de projectjes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelli printen kan dus ook in zwart en wit, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.